tisdag 25 november 2008

6 dagar...

Så, nu är jag här jag med. Kanske blir jag lika poppis som blondinbella, hoppas hoppas....
(ni som inte har ett sinne för ironi försvinner redan här och nu...)
Orkar inte med resedagboken, gick åt helvete förra gången så... Lite därför

Knappt en vecka kvar till avfärd och det kändes bra. Fram till igår kväll när min chef skickade ett medelande och informerade om att han skulle hoppa av hela projektet. Kändes väl inte lysande. Så nu har jag en ny chef, fullblodsitalienare med allt vad det innebär. Men det blir säkert hur bra som helst.

Saker att fixa innan måndag:

  • Ordna med alla förbannade försäkringar.
  • Köpa ett par nya mössor. Dom har ben dom jävlarna...
  • Köpa nya handskar, behöver ett extra par.
  • Plocka fram skidorna. Tar nog bara med mig mina K2 ner. Vet ju aldrig vad som väntar där nere...
  • Städa ur och packa ihop mitt rum. Väldigt tveksamt om jag kommer bo här när jag kommer hem.
  • Söka militärhögskolan, ansökningarna börjar på måndag 1/12. INTE GLÖMMA!
  • Spela paintball och bli full uppe i Ödsmål hos Börje...
  • PACKA. Hur fan packar man med sig hela sitt vinterliv på 20kg. Förbannade SAS...

Snackade med Giulio idag och efter vad jag förstod så har det kommit mycket snö där nere. GÖTT!! För det är lite de det handlar om. Snö. Mycket snö. Bosco di Mandria med en halv meter sluff, de e inte bara funkis, de e NICE!! Ska försöka fylla i här hyfsat ofta i alla fall.
Pöss
/J

Inga kommentarer: