torsdag 27 november 2008

På hemmafronten intet nytt...

Jag har kommit underfund med att jag har grava koncentrationssvårigheter. Det går inte för mig att ha datorn på när jag städar för då händer det ingenting. Då ska jag bara kolla mailen, kolla fejjan, aftonbladet etc. etc. heeeeelt värdelöst.

Idag masade jag mig upp vid 7!! Mådde piss. Men sen insåg jag att jag hade ändå tagit nästan en och en halv timmas sovmorgon jämfört med tidigare. Den e sjuk...
Hade bestämt mig för att kolla nya Stadiumbutiken i Nordstan. Kom dit; 200m kö. OKRYDD!! Jag tänkte att detta måste vara ett skämt. Men det var det inte. Gick förs fram till den lilla kön framför entren glad i hågen och tänkte att "detta var ju inte så farligt". Men då blev jag vänligt tillrättavisad att kön börjar där -----> jättelångt bort.... Så ja, jag ställde mig i kön. För det måste ju finnas någon anledning till att det är monsterkön Allan. Men det fanns det inte. Helt värdelöst. Jag menar HELT värdelöst. Så jag sket i de. Kollade runt lite annat. Köpte ett par handskar på Intersport istället. Gött, nu va det klart. Men jag behöver fortfarande ett par guttiga mössor. Hittar fan inga i år. Irriterade.

Nu ska jag försöka städa i ordning. Jag ska även övertyga Kalle om att Sticky och Club Total is the place to be ikväll. Måste ju ha någonstans att sova... :D

Peace out, stay black!
Ciao
/J

1 kommentar:

Vicky sa...

Ett gått råd - vänta inte med att köpa mössor tills du kommer till Champoluc :)
Vi var där för ett par månader sedan och eftersom vi glömt en mössa fick vi köpa århundradets dyraste barnmössa.
För skidåkning ska vi prova Selva di Val Gardena i dolomiterna. Just nu är det barnvänligheten som avgör.

Lycka till!